کد خبر: ۹۶۰۸۲۰
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۳
تعداد بازدید: ۸۶
شجاع خلیل‌زاده کاپیتان تیم تراکتور به فحاشی هواداران استقلال واکنش جالبی نشان داد.

به گزارش خبرداغ به نقل از  خبرآنلاین؛ شجاع خلیل‌زاده در پایان بازی مقابل استقلال اظهار کرد: اول از همه به هوادارانمان که از راه دوری برای تماشای این بازی آمده بودند خسته نباشید می‌گویم و دست تک تکشان را می‌بوسیم و امروز نشد و حقمان واقعا باخت نبود و روی دو تا شانس استقلال روی ایستگاهی گل خوردیم در صورتی که تیم ما بهتر بازی کرد.

مدافع تراکتور درخصوص فحاشی هواداران استقلال گفت: هواداران استقلال در هر صورت را دوست دارم و من دوست‌های استقلالی زیادی دارم به هر حال جو ورزشگاه به این شکل است و هواداران فحاشی کنند یا نکنند دوستشان دارم. فوتبال همین است من الان چه بگویم!

عکس| شجاع: من استقلالی ها را دوست دارم!

شجاع درباره نتیجه‌های پر نوسان تراکتور گفت: تیم خوبی داریم اما الان روی دور بدشانسی هستیم روی ۲ تا اشتباه بچگانه گل خوردیم.

خلیل‌زاده در خصوص بازی‌های تیم ملی تصریح کرد: شرایط در تیم ملی خوب است امیدواریم هواداران حمایت کنند تا بتوانیم با آقای قلعه‌نویی نتیجه بگیریم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: